Proces zamówienia:

  1. Etap (Techniczny szkic, ekrany)

Prace nad projektem zaczynamy od narysowania makiet wszystkich ekranów aplikacji. Zaakceptowane przez zleceniodawcę makiety ekranów trafiają do grafika oraz programistów. W tym czasie z makietami lub bezpośrednio po ich stworzeniu tworzony jest projekt techniczny systemu (schemat bazy danych, specyfikacja API, diagramy, …).

2. Etap (Graficzny podgląd)

Drugim etapem jest stworzenie docelowego projektu graficznego aplikacji na bazie przygotowanych wcześniej makiet oraz wytycznych i materiałów otrzymanych od zleceniodawcy (logotyp, kolorystyka, itp). Po czym projekt graficzny jest przesyłany zleceniodawcy do akceptacji.

3. Etap (Implementacja)

Prace programistyczne są realizowane w zaplanowanych etapach. Aplikacje są pisane natywnie tj. w języku programowania specyficznym dla danej platformy, dzięki czemu są zawsze responsywne, zgodne z wzorcami projektowymi i dostosowane do najnowszych wersji systemów operacyjnych.

4. Testy

Aplikacja przechodzi szczegółowe testy wewnętrzne według przygotowanych wcześniej scenariuszy testowych. Testy są wykonywane na wielu urządzeniach mobilnych różniących się parametrami technicznymi lub na urządzeniu dedykowanym, określonym w specyfikacji zamówienia. Następnie wersja testowa jest udostępniana zleceniodawcy do testów i w końcowym rezultacie do akceptacji. Wszystkie poprawki są na bieżąco wprowadzane w aplikacji aż do momentu uzyskania wersji, która zostanie zaakceptowana przez zleceniodawcę.